.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نوشهر ، ميزبان يازدهمين ديدار مردمي استاندار
معاونین و مدیران ستادی استانداری ، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، روسای سازمان ها و بانک های استان روز جمعه هفته جاری، هشتم بهمن ماه ، با مردم شهرستان نوشهر دیدار خواهند کرد.
نوشهر ، ميزبان يازدهمين ديدار مردمي استاندار

استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران روز جمعه با مردم شهرستان نوشهر دیدار می کنند.
به گزارش خبرنگارشمال نیوز ، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران ، معاونین و مدیران ستادی استانداری ، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی، روسای سازمان ها و بانک های استان روز جمعه هفته جاری، هشتم بهمن ماه ، با مردم شهرستان نوشهر دیدار خواهند کرد.
گفتنی ست ملاقات عمومی با مردم شهرستان نوشهر، پس از رامسر، تنکابن، گلوگاه، بهشهر ، نور ، قائم شهر، ساری، چالوس ، نکا و بابل، یازدهمین دیدار مردمی طاهایی پس از حضور وی به عنوان استاندار مازندران است.
شایان ذکر است که در این شیوه ملاقات، استاندار و مدیران استان با حضور در مصلای نماز جمعه آن شهرستان، ضمن ملاقات با مردم و رفع مشکلات آنان، در نماز جمعه این شهرستان نیز حضور می یابند.
از دیگر برنامه های طاهایی در این روز، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ آنان، دیدار با خانواده های معزز شهیدان، جانبازان و ایثارگران و برگزاری جلسه در خصوص مسائل شهری و امور شهرستان می باشد.
ملاقات با مردم نوشهر از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه آغاز و پس از اقامه نماز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

گیلانی 5 بهمن 1389
ترا بخدا این اقدامات خوب را به استاندر گیلان هم یاد دهید که میشود بجای حرف زدن عمل کرد ! قهرمانی یاد بگیرد
مستشرق 6 بهمن 1389
سلام علیکم
عشق به مردم و خدمتگذاری صادقانه به مستضعفین استان ، تلاش بدون وقفه ، سعه صدر و ... هنری است و همچون هر هنری باید آن را آموخت، نمایش سخت زیبا و عمیق و تماشایی ترین صحنه زندگی است . که پدر بزرگوار استان حاج آقای طاهائی از این خصلتها برخوردارند. حاج آقا خدا قوت می گوییم به شما و از خدای منان حضور در این سنگر دنیایی با توجه به عاقبت بخیری را برای شما مسئلت داریم. (نماینده امور بانوان)
نا شناس 7 بهمن 1389
نماينده امور بانوان به خاطر اين كامت داد كه كارش گير است/خيلي مشكل مردم دوداگخ وچهاردانگه حل شد حالا رفتيند نوشهر شايد اونجا اقداماتي صورت بگيرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.